close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שיטה למניעת הריון טבעית, מחשבון ביוץ מתקדם דייזי

מערכת שורשכו שבט, תשפא08/02/2021

tם בני זוג בכלל ואישה בפרט, רוצים להימנע מהריון בשיטה טבעית, זו האופציה הטובה ביותר שעומדת לרשותם

תגיות:

זוגות אשר רוצים להימנע מכניסה להריון, פועלים בדרכים שונות על מנת שזה לא יקרה. המקרים השכיחים ביותר הם שימוש באמצעי מניעה, בין אם זה קונדום אצל גבר וגלולות אצל האישה, מקרים פחות שכיחים הם ניתוחים שכל אחד מבני הזוג עובר, על מנת למנוע מהם כל אפשרות להיכנס להריון, כעת ובעתיד.

אך אפשר להימנע מכניסה להריון בצורה הרבה יותר פשוטה, נוחה וטבעית, בלי שצריך להסתמך על אמצעי מניעה או לעבור תהליך פולשני כמו ניתוח. השיטה היא מאוד פשוטה, שימוש של האישה במחשבון ביוץ אשר יחשב עבורה מתי היא פורייה ומתי לא.

בדיקת ביוץ בעזרת

מחשבון מתקדם, היא השיטה הטובה ביותר עבור מניעת הריון טבעי. שכן הבדיקה איננה פולשנית, איננה מאלצת את האישה להשתמש באמצעים שעלולים לגרום לה לתופעות לוואי כמו במקרה של גלולות, היא נותנת לה שליטה מלאה על התהליך, בניגוד למשל לאמצעי מניעה שהגבר אמור להשתמש בו, אשר לוקח ממנה את השליטה כך או אחרת. מדובר בתהליך מאוד פשוט, נוח והכי חשוב, אמין ומדויק. זאת כמובן בהנחה ומשתמשים במחשבון ביוץ מתקדם.

דוגמא לכך, הוא מחשבון ביוץ דייזי. מדובר על מחשבון ביוץ שמאפשר לאישה להכניס את כל הנתונים אודות המחזורים החודשיים שלה. המחשבון מבקש ממנה למדוד את חום הגוף שלה (חום השחר) מדי בוקר, עם ההתעוררות משינה ולפני שהיא יוצאת מן המיטה וכאשר הוא מחשב את כל הנתונים, הוא יודע לומר לה מתי היא פורייה ומתי לא. כלומר מתי היא נמצאת בחלון הפוריות וסביב הביוץ ומתי לא. בהתאם, היא תוכל להחליט האם לקיים יחסי מין או האם להימנע מהם, בשביל לא להיכנס להריון.

מדוע חשוב להשתמש במחשבון ביוץ מתקדם?

הבסיס לכך הוא בשביל לספק לאישה את השליטה על התהליך ולקבוע בעצמה מתי היא תיכנס להריון ומתי לא. כל זה מבלי שהיא תצטרך לעשות או לעבור תהליכים שיפגעו בה. זה הרבה יותר בטוח והרבה יותר נוח להשתמש באופציה של מחשבון ביוץ, מאשר אופציות אחרות כפי שציינו.

הסיבה שנכון להשתמש במחשבון ביוץ מתקדם כמו דייזי, ולא במחשבונים אחרים, כולל מחשבונים סטנדרטיים אשר ניתן למצוא היום בלא מעט אתרי אינטרנט, היא מאוד בסיסית. מדובר על מחשבון שמספק מידע מהימן ונכון. לא מדובר על מחשבון שנותן מידע "ליד" או מידע באיחור. גם לא מדובר על מחשבון שמחייב את האישה לבצע את החישובים השונים. היא רק צריכה להכניס את הנתונים, והמחשבון כבר יידע לבצע את כל החישובים ההכרחיים, בשביל שהיא תוכל לדעת, מתי היא יכולה להיכנס להריון ומתי לא.

לסיכום, אם בני זוג בכלל ואישה בפרט, רוצים להימנע מהריון בשיטה טבעית, זו האופציה הטובה ביותר שעומדת לרשותם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה